Plaketa "Sima Cucić" za književno delo, dečiji roman "Priča o Lari"


 Moj novi dečiji roman nosi naslov "Priča o Lari". On je dubok, emotivan i ima moć da katarzično utiče na čitaoca. Pisca  nagoni nejasna sila iziskujući od njega da kaže i ispriča sve što mu živi u krvi, mislima, srcu i duši. Upravo tako se rodio i ovaj roman.
Kroz njega moje sećanje na divnu kerušu Laru,neće nikada biti izbrisano.

Zahvalna sam eminentnom stručnom žiriju što su prepoznali vrednost u mom rukopisu: Prof.dr Tihomiru Petroviću, prof.dr Predragu Jašoviću i književniku Radovanu Vlahoviću.

Smatram da će ovo biti samo prva u nizu nagrada koje ovaj roman zaslužuje.

Deo iz recenzije o romanu Prof. dr Predraga Jašovića

O manifestaciji su pisali i:
 Dnevnik
Blic
Srbija danas
Focus Media Pro
RTV RS
Glas Opova

Tu je i:
Video zapis


 BKC:
O 10.jubilarnoj manifestaciji "PROLEĆE SIME CUCIĆA"održanog 6.5.2017.godine




Uručivanje Plakete Prof.dr Tihomir Petrović i ja

Među piscima (Milivoje Mladenović, ja, Milutin Ž. Pavlov i Zoroslav Jesenski)




Među divnim piscima (Milutin Ž. Pavlov i Radovan Vlahović)


Коментари